24 października 2017

Projekt: matura. 23 X - 29 X

Ja mam jakieś problemy z utrzymywaniem dat. W ogóle z organizacją czasu ostatnio... ale wierzę, że to tylko chwilowy kryzys, który jest wywołany jesiennymi zmianami pogody. A jak tam z wami? Mam nadzieję, że coś dla siebie znajdziecie i razem ze mną popracujecie! 


Miesiąc się powoli kończy, zaraz zaczniemy listopad, a ja się prawię wcale nie czuję gotowy na olimpiady oraz matury próbne. Ale zobaczymy jak to będzie, jeszcze jest ponad trzy tygodnie! 

Nad czym pracuję ja (oraz wy?) w tym tygodniu?
  • Praca badawcza – zadanie numer jeden, ale już dziś (wtorek, 24 X) praktycznie ją skończyłem, w czwartek oddaję do pierwszej krytyki.
  • Historia dynastii Piastów – wszystkie tematy z nią związane, muszę to sobie powtórzyć porządnie na korepetycję.
  • Czytam lektury! Na język polski to „Przedwiośnie” i chyba coś muszę zacząć do rozszerzenia, ale jeszcze nie wiem co i na kiedy… więc to zignorujmy, zacznę za to pozycję do olimpiady historycznej, ale muszę nad nimi usiąść, czytać powoli, zaznaczać, notować, a adnotacje na ¾ strony mnie nie zachęcają.
  • Przerabiam zadania z czasów angielskich, które są dostępne w English Grammar in Use. Książkę pobierzecie na moim dysku google.
  • Ćwiczę mowę zależną… z języka francuskiego oraz angielskiego. Taka zbieżność tematyczna nam się spotkała, niestety.
  • Przygotowuję się psychicznie oraz realnie do debatowania z moją Bonżurą na zajęciach z francuskiego, muszę w końcu więcej rozmawiać w języku francuskim.
  • Opracowuję teksty z Antyku oraz Młodej Polskim, z naciskiem na drugą epokę. Mam sprawdzian oraz wypracowanie z niej w przyszłym tygodniu, a mitologię i tak umiem (gorzej z Biblią)!
  • Rozwiązuje zadania z liczb rzeczywistych ze zbioru Nowej Ery, bo szykuje się pierwsze powtórzenie z matmy (chwała, że nie było go w tym tygodniu). 


I to tyle. Mam nadzieję, że choć trochę ze mną popracujecie i pochwalicie się efektami na Instagramie, w komentarzu pod postem albo na privie czy mailu! Bardzo lubię z wami rozmawiać, chociaż nie zawsze mam na to czas. 
Pamiętajcie o zaglądaniu na mój dysk google, ciągle dodaje tam coś nowego w różnych folderach. Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz