5 listopada 2017

Projekt: matura. 6 - 12 XI

Kilka rzeczy przełożyło mi się na kolejny tydzień, niestety. Chorowanie i leniuchowanie jest okropne! A wy? Zrobiliście wszystko co chcieliście? Mój tydzień nie będzie zbyt ambitny! W pełni się skupiam na OH.


Zadania na ten tydzień! Pochwalcie się swoimi.
  • Lektury na OH: zwlekam i zwlekam, ale trzeba się sprężyć! Zacząłem jedną, ale chyba zrezygnuję z robienia notatek - o wiele lepiej się będzie czytało.
  • Oprócz tego uczę się specjalizacji z Wolskim! I pewnie powtórzę ważniejsze wydarzenia z powszechnej. 
  • Opracowanie zagadnień na korki, nic się nie zmienia w stosunku do minionego tygodnia. To samo z działem z historii, dawno nie robiłem nowych notatek.
  • Bawię się dalej z maturami z Operonu dla angielskiego, matematyki oraz historii. Może jeszcze wydrukuje jakieś czytanie ze zrozumieniem z polskiego - zobaczymy.
  • Kończę średniowiecze z polskiego i przechodzę do renesansu. Robię notatki najważniejszych tekstów, które mogą się przydać. Mam cel, aby zrobić to do końca grudnia, a potem zobaczymy.
  • Z francuskiego odpuszczam gramatykę, skupiam się na słownictwie i używaniu go w praktyce. W tamtym tygodniu poznałem kilku Francuzów, którzy byli w szoku, że znam ich język! To naprawdę fajna sprawa.
  • Z angielskiego za to ciągle robię gramatykę z Murphy'ego, napiszę jakąś rozprawkę i poćwiczę czasowniki modalne. 
Pamiętajcie, że na moim Dysku macie dostęp do wielu materiałów. Może znajdziecie coś dla siebie?

1 komentarz:

  1. Miło mi, że również zaskoczyłeś paru Francuzów. To samo spotkało mnie podczas pobytu we Francji- zaprosili mnie nawet na kawę bo podobał im się mój akcent. Co do matury... dasz radę! Pozdrawiam,

    pasjonujacejezykiobce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń